Cântece despre Chişinău – Oraşul meu, cu vise mari


Oraşul meu, cu vise mari

 

Versuri, muzică, interpretare: Tania CERGĂ

 

Poate că nu e cel mai mare

Dar e cel mai aproape de soare

Şi sigur nu s-a făcut dintr-o dată

Dar are oamenii dintr-o bucată

Sunt zile complicate când vrei

Doar să auzi, hai treci pe la mine

Să povestim, să râdem, să ştim

Că mâine va fi mai bine

Refren:

Oraşul meu, cu vise mari

Oraşul meu – cu inimi tari

Oraşul meu – e-tât de cald

Oraşul meu cu inimi ce ard.

……………………………………………..

Poate că nu se-aude tare

Dar noi suntem o familie mare

E drept că mai des asta le c-am complică

Noi ne plângem mereu că lumea e mică

Prea mică pentru atâtea culori

La noi se poartă iubire

Se poartă în fiecare sezon

E dependentă de tine.

Refren:

Aici e prima iubire

Şi prima dezamăgire,

Întinde mâina şi simte – inima lui.

Noi ridicăm împreună,

O lume mare şi bună

Oraşul ăsta ne-adună,

Cu dragostea lui.

Refren:

 

 

Publicat de bibliomusic

Filială în structura BM, specializată în domeniul artelor (istoria şi teoria generală a artei; landşaft şi sistematizare teritorială şi urbanism; arhitectură; arte plastice - pictură, sculptură, ornament; grafică; fotografie; muzică, teatru, coregrafie, sport)

Lasă un comentariu