Cântece despre Chișinău – Citadela dragostei


Citadela dragostei

Versuri: Steliana Grama

Muzica: Leonid Gorceac

Interpreţi: Stela Mitriuc

Peste mări și țări,

Peste galaxii

E orașul meu

Și al Inimii

Doar aici minunea

Se va întâmpla,

Dacă o aștepți

Și mai crezi în Ea…

Mii de Feți-Frumoși,

Cosînzene mii

Se sărută-n parc

Și pe străzi pustii.

Licurici electrici

Seara se aprind,

Ca-ntr-un neuitat

Și frumos colind…

Refren:

Chișinău!

Chișinău! –

Citadela mea!

Viața mea!

Chișinău!

Chișinău!-

Aventura Mea!

Taina Mea!

…………………………….

Troleibuzul alb

Iar va risipi

Visele de dor la periferii.

Trandafiri arhaici

Lăcrimează-n zori

Și bătrânii dorm

Și zgârie-nori…

Trecători bizari

Și fantome-n gri

Spre biroul lor

Iar se vor grăbi…

Pe asfaltul nopții

Vezi adeseori

Pulbere de stea

Și de vechi scrisori…

Refren:

Printre secole, printre galaxii

E povestea mea și-a ta…

Refren:

Chișinău!

Chișinău! –

Citadela mea!

Viața mea!

Chișinău!

Chișinău!-

Aventura Mea!

Taina Mea!

Chișinău!

Chișinău! –

Nostalgie Mea!

Șansa mea!

 

 

 

 

 

Publicat de bibliomusic

Filială în structura BM, specializată în domeniul artelor (istoria şi teoria generală a artei; landşaft şi sistematizare teritorială şi urbanism; arhitectură; arte plastice - pictură, sculptură, ornament; grafică; fotografie; muzică, teatru, coregrafie, sport)

Lasă un comentariu