//
Cantece despre Chisinau, Chişinău-580, Muzică, Uncategorized, Versuri dedicate Chişinăului

Cântece despre Chișinău – Străzile din Chișinău


Străzile din Chișinău

Text, muzică, interpretare: Anatol DIMITRAȘ

Mie-mi plac de multă vreme

Străzile din Chișinău

N-aștept nimeni să mă cheme

Să mă plimb, o fac mereu

Numai cum se lasă seara

O i-au razna pe alei

Mă topesc a câta oară

În miresmele de tei

Fete mândre c-an poveste

Trec la braț cu cavaleri

Parcă-n tineresc deodată

Cu treizeci de primăveri

Refren:

Mi-a zâmbit aseară o fată

Cu zâmbet fermecător

Am visat-o ntreaga noapte

Și-astăzi mă topesc de dor

Uite cât însemnă un zâmbet

Auziți voi fetelor

Voi zâmbiți așa în sagă,

Iar băieții mor de dor.

……………………………………….

Uite iar o domnișoară

Așteptând pe cineva

Și eu cad pe gânduri iară

Nu pe fiul meu cumva,

Mie îmi plac la nebunie

Străzile din Chișinău,

Unde toată lumea știe

Ce e bine, ce e rău.

Iar mă plimb în pragul serii

Cu surâs sentimental

În aroma primăverii,

În orașul meu natal.

Refren:

Mi-a zâmbit aseară o fată

Cu zâmbet fermecător

Am visat-o ntreaga noapte

Și-astăzi mă topesc de dor,

Uite cât însemnă un zâmbet

Auziți voi fetelor

Voi zâmbiți așa în sagă

Iar băieții mor de dor (bis)

………………………………………

Mie-mi plac la nebunie

Străzile din Chișinău,

Un izvor de armonie

Strună gingașă de Orfeu

Iar mă plimb în pragul serii

C-un surâs sentimental

În aroma primăverii

În orașul meu natal

În aroma primăverii

În orașul meu natal

În aroma primăverii

În orașul meu natal

 

Despre biblioart

Filială în structura BM, specializată în domeniul artelor (istoria şi teoria generală a artei; landşaft şi sistematizare teritorială şi urbanism; arhitectură; arte plastice - pictură, sculptură, ornament; grafică; fotografie; muzică, teatru, coregrafie, sport)

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Categorii

