Cântece despre Chişinău – Chişinăul meu iubit


Chişinăul meu iubit

Fuego

I

Şi în cer, şi pe pamânt

Mari minuni puţine sunt,

Printre mari miracole

Şi splendoarea ta îmi e.

Nu ştiu, cântă mierla-n tei,

Ori se aud poeţii tăi,

Nuştiu cântă mierla-n fag,

Ori că trilul e Sulac.

Refren:

Chişinăule.

Chişinău oraş de dor

Eşti frumos şi te ador

Eşti frumos şi te ador, măi,

Da Chişinău oraş de vis

Eu în inimă te-am scris

Eu în inimă te-am scris, măi.

Da Chişinău oraş de dor

Eşti frumos şi te ador

Eşti frumos şi te ador, măi,

Chişinău oraş de vis

Eu în inimă te-am scris

Eu în inimă te-am scris măi.

II

Vin ai noştri tineri miri

La Ştefan cu trandafiri

Pentru ai binecuvânta

La drum bun cu slava sa.

Cântă astăzi, cântă cerul

Ne priveşte şi Vierul

Tu, române drept să stai

Ca s-ajungi cu el în rai.

Refren.

Lasă un comentariu