//
Cantece despre Chisinau, Interpreți, Muzică, Uncategorized

Cântece despre Chişinău -Oraşul meu iubite Chişinău


Oraşul meu iubite Chişinău

Interpret: L. Bocsan

 

Seara în amurguri

Când pe deal mă bucur

Mă reţin adesea sus pe stele

Şi privesc oraşul, fericirii mele

Îmbrăcat în salbe de lumini

Refren:

Oraşul meu iubite, Chişinău

Te-ai ridicat din zgură şi ruini

Ca neaua alb şi alb de chipul tău

Sub cer de azur senin

…………………………………

Flori se cern din ramuri

Ard lumini în geamuri

Cântece s-aud din cartiere

Vânturii destramă, caldă adiere

Mângâind cu iatrul de femei

Refren:

Oraşul meu iubite, Chişinău

Te-ai ridicat din zgură şi ruini

Ca neaua alb şi alb de chipul tău

Sub cer de azur senin

…………………………………..

Nalt şi plin de vrajă

Plopii ca de strajă

Stau în jurul lacului din vale

Şi şoptindu-şi taine,

Trec perechi a cale

Tinerii cu zâmbet în priviri

Refren:

Sunt fii tăi, iubite Chişinău

Cu braţe tari cu suflet cristalin

Te-au renăscut ca să te înalţ mereu (bis)

Sub cer de azur senin (bis)

 

 

 

 

 

 

Despre biblioart

Filială în structura BM, specializată în domeniul artelor (istoria şi teoria generală a artei; landşaft şi sistematizare teritorială şi urbanism; arhitectură; arte plastice - pictură, sculptură, ornament; grafică; fotografie; muzică, teatru, coregrafie, sport)

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Categorii

