//
Cantece despre Chisinau

Cântece despre Chişinău – Fetele de la Chişinău


Fetele de la Chişinău

Muzică şi versuri: Ian Raiburg

I

Fetele cochete de la Chişinău,

N-am văzut aşa frumoase fete eu.

Se-nvârteşte capul şi nu pot trăi

Fără ele nici măcar o zi.

Fetele cochete, blonde şi brunete

Nopţile întregi eu vă doresc.

Elenele Irinele, Janete şi Cristinele

Cuvinte de amor eu vă şoptesc.

Refren:

Da da da da, eu aş cânta

Şi cu fiecare aş dansa.

Da da da da, eu aş dori,

Să fiu cu voi în fiecare zi.

II

Fetele cochete de la Chişinău,

Dulce şi frumoase de la Dumnezeu.

Vine primăvara ele înfloresc,

Tinere romantice zâmbesc.

Fetele cochete, blonde şi brunete

Nopţile întregi eu vă doresc.

Elenele Irinele, Janete şi Cristinele

Cuvinte de amor eu vă şoptesc.

Refren.

Fetele cochete, blonde şi brunete

Nopţile întregi eu vă doresc

Elenele Irinele, Janete şi Cristinele

Cuvinte de amor eu vă şoptesc.

Refren.

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Categorii

