//
Cantece despre Chisinau

Cântece despre Chişinău – Oraşul Chişinău


Oraşul Chişinău

Versuri: Ianoş Ţurcanu

orasulchisinau Daria Radu

pentru voce

Muzică: Daria Radu

I

Albastră este zarea,

Cîntă privighetoarea.

Apare un curcubeu

Peste oraşul meu.

Refren:

Oraşul meu, oraşul tău,

Oraşul Chişinău.

Oraşul meu, oraşul tău –

Iubite Chişinău!

II

Copiii în goana mare

Zburdă pe trotuare

Alerg cu ei şi eu,

Că-s în oraşul meu.

Refren.

III

Un fluturaş vioi,

C-o floare din zăvoi.

Iubiţi oraşul meu.

Cum îl iubesc şi eu.

Refren.

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Categorii

