//
Cantece despre Chisinau

Cântece despre Chişinău – Cântarea Chişinăului


Cântarea Chişinăului

Versuri: Anatol Ursu

pentru voce

pentru voce

Muzică: Pavel Anton

I

Te-ai născut acum cinci veacuri pline,

Dar de câte ori te-ai renăscut.

Numai doina noastră ştie bine,

Şi pământul ăsta greu şi mut.

Refren:

Din ruini te-am dezgropat cu grijă

Şi ţi-am dat azurul nesfârşit.

Rănile adânci de foc şi schijă

Ca o mamă ţi le-am lecuit.

Rănile adânci de foc şi schijă

Ca o mamă ţi le-am lecuit.

II

Teii tăi şoptesc a vreme bună,

Cele răle-n urmă au rămas;

Inimile-n cântec azi răsună,

Numai cânt e viaţa ta de azi.

Refren.

III

Deci primeşte simpla mea cântare

Şi iubirea-mi precumă este ea:

Să-mi trăieşti în veci sub mândrul soare

Inimă-a Moldovei şi a mea.

Refren.

IV

Sunt oraşe-n lume minunate,

Ce te-ntrec în multe Chişinău,

Dar mai scump şi mai frumos din toate

Tu mi-ai fost şi tu-mi vei fi mereu.

Refren.

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Categorii

