//
Cantece despre Chisinau

Cântece despre Chişinău – Oraşul meu natal


Oraşul meu natal

Versuri: P. DARIE

Muzica: V. SLIVINSCHII

I

Verzi castani mi-au chîntat peste leagăn,

Pentru voce şi pian

Pentru voce şi pian

Şi de ei anii mei strîns mă leagă.

Zi de zi m-au tot privit cu mirare,

Cum creşteam din umbra lor

Tot mai mare.

Şi mi-au  fremătat uşor

Acest cîntec de dor.

Refren:

Vezi lumini ce rîd din geamuri

Tu eşti copilul lor.

Dacă stelele te cheamă,

Orasul meu natal

Pentru voce

Înalţă-te în zbor, –

Dar nici odată

Să nu uiţi, că-n Chişinău

Orice floare, orice piatră

Urmări-vor zborul tău.

II

Anii vin şi se duc mai departe,

Chişinău-mi rămîne aproape,

Mă-nţeleg aici uşor cu oricine,

Pomii cîntă-n limba lor

Pentru mine,

Legănat de vis uşor,

Ascult cîntecul lor.

Refren.

Oraşul meu natal / muz. : V. Slivinschii // Mări de flori / alcăt. : S. Buzilă. – Ch., 1972. – P. 37-39.

 

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Categorii

