//
Cantece despre Chisinau

Cântece despre Chişinău – Chişinăul meu cel mic


Chişinăul meu cel mic

Muzica – Mihai Dolgan;

Text – Dumitru Matcovschi

Interpretare – surorile Ciorici (Oxana şi Georgeta)

În oraş, la Chişinău,

Are-şi omul dorul său

Şi când pleacă undeva

Doru-i arde inima.

O fi dorul ram de tei,

O fi stol de porumbei,

O fi plop vegheat de stea,

Colo, la Botanica

Refren:

Aici mi-i casa cea cu poveşti

Cu trei muşcate la trei fereşti

Aici o frunză, un fulg de nea

Mă înfioară cu şoapta ta

Cu platani la Buiucani,

Cu izvoare la Râşcani,

Fără larmă de tramvai,

Chişinău-i colţ de rai

Vara-n freamăt străzile

Şi de-argint amiezile,

Iarna alb nămetele

Şi brunete fetele.

Refren.

Am trecut pământu-n lung

Ca la Chişinău s-ajung

Şi-am trecut pământu-n lat,

Ca la uşa ta să bat

Ştiu că sunt oraşe mari,

Unii le visează chiar

Dar eu nu dau pe nimic

Chişinăul meu cel mic

Refren.

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Categorii

